【美女与野兽Evermore脑洞】Newtina

I was the one who had it all.曾经的我拥有一切
I was the master of my fate我曾是自己命运的主宰者
I never needed anybody in my life曾经的我不需要任何人的陪伴
I learned the truth too late只是我明白的太晚

I'll never shake away the pain我无法摆脱那痛苦
I close my eyes but she's still there闭上双眼她的身影仍挥之不去
I let her steal into my melancholy heart任她窃取我这颗惆怅忧郁的心
It's more than I can bear而我再也承受不来

Now I know she'll never leave me此刻我明白,她绝不会离我而去
Even as she runs away即便她离我而去
She will still torment me她扔给我无尽的折磨
Call me hurt me呼唤我伤害我
Move me come what may感动我 无论在何时

Wasting in my lonely tower在孤独的灯塔里虚度时光
Waiting by an open door等待你的心门为我敞开
I'll fool myself she'll walk right in我会欺骗自己,她会走进我的世界
And be with me for evermore永远伴我身边


I rage against the trials of love对所谓爱的考验 我怒不可遏
I curse the fating of the light我咒骂着黯淡的命运之光
Though she's already flown so far beyond my reach即便她飞到我遥不可及的地方
She's never out of sight她绝不会消失于我的视线之外


Now I know she'll never leave me此刻我明白她绝不会离我而去
Even as she fades from view即使她消失于我的视线之外
She will still inspire me她却依然鼓舞着我,
Be a part of everything I do因为她是我世界不可或缺的一部分

Wasting in my lonely tower在孤独的灯塔里虚度时光
Waiting by an open door等待你的心门为我敞开
I'll fool myself she'll walk right in我会欺骗自己,她会走进我的世界
And as the long long nights begin只要夜幕降临
I'll think of all that might have been我会设想未来的各种可能性
Waiting here for evermore永远的为你守候


纽特和他的神奇生物过着充实的日子以为不需要人陪伴。然后遇到了蒂娜,蒂娜夺走了她的心,纽特希望蒂娜能进入他的世界,念念不忘,必有回响!

Perfectly matched.

这首歌看电影直接看哭了,想到我家纽特觉得好伤感。

 
评论(14)
热度(12)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
© Porcupine Quills|Powered by LOFTER