Interviewer: When will we ever see Tina happy?


Katherine: She is so busy, she’s just so busy. I think she’s really happy when Newt says that might be the best moment of my life. 


Eddie: There is this one moment, when I say something to you, you are literally on the verge of biggest smile and then….


Katherine: Stuff happens. My joy keeps getting interrupted. But it was something that I was concerned with on the first film. We had this amazing movement instructor. And we would do the Charleston off camera. Cause I just needed there to be something. I made up some story in my head: every now and then she just cut into a speakeasy and just rip it up. So that’s how I dealt with it. 



采访者:我们什么时候才能看到蒂娜开心?


凯瑟琳:她很忙,她真的很忙。我觉得当纽特说“那可能是我生命中最美好的时刻”时,她真的很开心。


埃迪:还有一刻,当我对你说了些什么,你处于快要绽放最灿烂的笑容的时候,然后.......


凯瑟琳:又有其他事情发生了,我的快乐不断被打断。不过,这确实是我在第一部电影中担心的事情。我们剧组里有个很厉害的动作指导,所以我们就会在片场跳查尔斯顿舞。因为我需要有渠道让蒂娜释放。我在脑海里编造了一些故事:她时不时地进入地下酒吧,然后跳舞释放。这就是她处理情绪的方式。

 
评论(4)
热度(21)
© Porcupine Quills|Powered by LOFTER