小雀斑和K姐的音频采访。

关于蒂娜的成长:

Katherine: I think as Tina grows up through these stories we tried to illustrate her with the costume too but she becomes aware of the parts of herself that has been dormant, her sexuality, her ability to attract another. And I think the confirmation and the sort of shared connection shared in the first film does something to her awakening . it's a part of her. it works both ways with the costumes. I have an idea because I have a sense of where she's going and what I wanna express. But then the costume when you put it on, it helps you really feel that. 

K姐:

我们也试图用服装来说明蒂娜在故事里的成长,她开始意识到自身那些一直处于休眠状态的部分,她的性别,以及她吸引另一个人的能力。而且我认为,第一部电影中她和纽特之间的情愫让她觉醒、意识到她的吸引力都是她自己的一部分。当然服装本身也帮助了我。我有自己的想法,因为我大概知道她的走向和我想表达的内容。不过,当穿上她的服装,这会帮助我真正感受到她。


关于金石姐妹的犹太人身份:

主持人:A number of characters in the film are  identified as Jewish, including yourcharacter. Here we are setting in the 1920s & 1930s. And Grindelwald is a clearly crypto fascist. So that's gonna come together in the next few films?

主持人:电影中的一些角色是犹太人,包括你的角色。他们正处在20世纪20年代和30年代。格林德沃显然是法西斯主义者。所以这将在接下来的几部电影中这条线会不会被挖掘?

K姐:Yes I always think that too. I have been very curious and quite concerned about the wellbeings of Goldstein sisters as we move ahead. 

K姐:是的,我也一直这么认为。我一直非常好奇并且非常关心金石姐妹的未来。

 
评论(9)
热度(22)
  1. 共1人收藏了此视频
只展示最近三个月数据
© Porcupine Quills|Powered by LOFTER